duminică, 30 octombrie 2011

Ne jucam cu mozaicul

Fara vreo pregatire sau pretentie ca stim ce facem, ne-am jucat cu bucatele de mozaic frumos colorate, sidefate, care parca ne cereau sa ne jucam cu ele :) ...asta in timp ce stateam "la o sueta" amandoua, la o cana cu ceai.

Aveam o cutie de lemn, simpla, si am hotarat sa-i decoram capacul, mai ales ca a fost vacanta si am avut mai mult timp la dispozitie pentru activitati diverse. Am incercat intai un model la rece, fara lipici, apoi am lipit piesele cu adezivul special (cu emotie ca Maya le va lipi stramb) si in final, ne-a iesit ceva dragut (diferit fata de modelul initial, evident, caci ne-am schimbat parerile pe parcurs).





Ma gandesc sa cautam rame foto din lemn, simple, pe care le-am putea decora cum dorim pentru ca apoi sa le oferim cadou de Craciun.

4 comentarii:

M-as bucura sa stiu ce crezi...