miercuri, 12 octombrie 2011

Muffins rapide si delicioase :)


Ingrediente pt 12 bucati:

• 40gr unt moale

• 150gr faina (eu am folosit integrala)

• 1 ou mare

• 100gr iaurt

• 100gr zahar

• 1varf sare

• 1 praf de copt

• dupa gust ciocolata bucatele/ dulceata/stafide/alune/etc.




Se amesteca toate ingredientele cu mixerul la viteza mica. Se formeaza un aluat potrivit de gros. Se adauga bucatelele de ciocolata, alunele sau ce altceva doriti. Se toarna in formele de muffins si se pun la cuptor pentru aproximativ 20-25 de minute la foc mediu.
Eu am pus o lingura-o lingura si jumatate de aluat in fiecare forma, apoi am adaugat o jumatate de lingurita de gem de capsune si deasupra am pus inca o lingura de aluat.



Au iesit foarte bune, Maya si tati le-au savurat aseara, calde. Astazi -zic ei- au fost la fel de delicioase cu un pahar cu lapte la micul dejun. Imi pare rau ca n-am facut poze la sectiune sau macar mai explicite dar era tarziu...

Pofta buna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

M-as bucura sa stiu ce crezi...