duminică, 23 octombrie 2011

Madeleine cu dovleac (Dukan)


Pentru ca imi place la nebunie placinta de dovleac pe care n-am mai gustat-o de cand cu Montignac (de aproape 3 ani), pentru ca a trebuit sa scobim un dovleac sa-l "pregatim" de Halloween pentru gradinita si pentru ca Dukan mi-a dat dezlegare, considerand dovleacul o leguma permisa care n-o sa-mi ingreuneze procesul de slabire, am incercat sa fac ceva cu gust de dovleac, dulce, care sa contina si minunatele tarate de ovaz. :))) (Scuzati repetitia cuvantului dovleac. :D)

Am folosit:

2 oua
4-5 linguri de dovleac calit in prealabil cu indulcitor
6 linguri de tarate de ovaz
2 linguri de indulcitor praf
1 pliculet de praf de copt
1 lingurita de lapte praf degresat sau lapte praf de soia
1 lingura branza 0% grasime
4 linguri dovleac (calit) pt adaugat in forme



Am aprins cuptorul. Am batut ouale cu indulcitorul, dovleacul, branza, taratele si restul ingredientelor. Am omogenizat bine cu mixerul. Am pus in forme (7 cm diametru, 3.5 cm adancime) cam doua linguri de compozitie apoi am adaugat o lingurita de dovleac peste si deasupra am mai pus o lingura din aluat. Dovleacul s-a lasat oricum pe fundul formelor dar au iesit delicioase. :))
Le-am lasat la cuptor pana s-au rumenit.

M-am delectat cu 3 la micul dejun, langa un pahar cu lapte, alungandu-mi vina ca trec peste cuvantul lui Montignac (once a Montignac, always a Montignac! :P ) dar promitandu-mi ca dupa ce inchei procesul de slabire, revin la Montignac pe viata.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

M-as bucura sa stiu ce crezi...