sâmbătă, 27 februarie 2010

Noi, fetele :)

Maya e foarte fericita cand pune mana pe vreo bijuterie de-a mea. Nu sta cu bratarile ei pe mana sau cu clamitele in par insa sta sa-i schimb cerceii ori de cate ori vreau :) Uitandu-te in poze, aproape ca nu stii cine este mai fascinata de bijuterii...eu sau ea :P
Incerc sa-mi schimb singura cerceii :))



Am gasit doua inele dar parca-s prea mici...:)


Asta asa lung ce e?



Mami, oare-mi vine inelul asta???

Wow, bratara asta e mai frumoasa decat ale mele :)

Va prezint cu gratie un cercel :)

2 comentarii:

  1. se vede probabil si din cosmos cat de fericite sunteti una langa cealalta, una pentru cealalta!!!

    sunteti superbe!!!
    Adina

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumim mult, Adina! va pupam :)

    RăspundețiȘtergere

M-as bucura sa stiu ce crezi...