joi, 1 octombrie 2009

Cate vieti poti salva intr-o viata?

Narcisa Maria, 7 ani, Leucemie Acută Mieloblastică cu celule T

Am aflat intamplator despre niste oameni minunati care in loc sa-si petreaca timpul in diverse moduri caracteristice oamenilor de rand sau sa-si piarda vremea lamentandu-se cu privire la viata asta grea, societatea care nu face nimic pt noi etc, fac ceva ce conteaza, chiar foarte mult, pentru copiii de aici http://isabellelorelai.wordpress.com/2009/09/27/stelutele-de-mare-copiii-si-parintii-din-vitrina-bravi-prizonieri-de-spital/. va rog dati click. orice comentariu in plus e de prisos, n-as sti ce sa spun decat ca am plans si m-am hotarat sa aleg din jucariile Mayei (cel putin) sa trimit si eu pentru cei mai mici dintre ei (sunt chiar copii de 2 ani acolo, va imaginati?!). macar atat. macar o bucurie mica unui sufletel atat de incercat mult prea devreme. mi-e rusine ca eu abia astept sa-mi vina samponul, gelul de dus si pasta de dinti bio comandate pt Maya sau ca am ramas cu gandul la niste raiati mov pt ea foarte trendy dar prea scumpi iar acesti copii tanjesc dupa o zi fara tratamente chinuitoare, o zi in parc, sau dupa o banana, un joc, o carte, un catelus de plus, obiecte de care noi ne impiedicam zi de zi prin casa... asa e, sunt muuuuuuulti copii saraci si/sau bolnavi in lumea asta, nu-i putem ajuta pe toti, insa pe acestia putem sa-i bucuram cu ceva. si sigur nu vom saraci din asta si nici nu vom fi mai nefericiti. Va promit.


În fiecare an, în România se îmbolnăvesc de cancer 500 de copii.
La Institutul Oncologic Fundeni sunt trataţi aproximativ 200 de copii bolnavi de leucemie, cancer şi anemii majore, din toată ţara, iar la Budimex cca 28.
Cancere de sânge, tumori cerebrale, cancere osoase, cancere de ţesuturi moi, talasemie majoră, hemofilie, aplazii medulare etc.
Unii dintre ei stau chiar şi câte cinci-şase luni în spital, până la prima externare.
Apoi se întorc la tratament, lunar.
Dacă fac recăderi, stau din nou stau în spital o lună sau câte două-trei.
Aproximativ 80% din copiii bolnavi de cancer trăiesc la limita subzistenţei.
O parte din mame îşi aduc la spital şi copiii sănătoşi, pentru că nu au cu cine să îi lase acasă. Altele nasc acolo încă un copil.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

M-as bucura sa stiu ce crezi...