duminică, 14 octombrie 2012

Joaca de sambata

Ce faci cand ai timp liber (se poate numi liber?) dar trebuie sa faci ceva de mancare si copilul (mare) din dotare nu vrea sa stea in camera singur? Ne-am obisnuit ca in weekend sa petrecem cat mai mult timp impreuna asa ca daca e sambata si Maya vrea sa stea cu mine, trebuie sa-i gasesc ceva interesant de facut ca sa pot sa-mi fac si eu treaba. Ce-am facut ieri? Nimic mai simplu! I-am sugerat sa ne jucam cu literele si a fost foarte entuziasmata. Si-a adus repejor cutia cu litere magnetice si m-a intrebat "Ce sa scriu, mami?" I-am zis sa scrie cuvantul casa si i-am aratat ce simplu il putem transforma in acasa. Apoi i-am zis "Scrie o propozitie despre ce vrei tu."
A ales sa scrie despre cea mai buna prietena de la gradinita, Andreea. Cand ii pronunta numele, toata fata i se lumineaza si pana si ochii ii zambesc, asa de mult o iubeste. :) Si a zis "Andreea este prietena mea grozava." si asta a scris.




Pentru restul jocului n-am mai reusit sa fac poze, dar n-am zabovit prea mult in bucatarie, am aruncat niste legume in oala si m-am mai dus la ele din cand in cand sa vad cum se comporta. Au fost cu bun simt si-a iesit supa buna. De cand a crescut Maya si-si cere drepturile, sau mai degraba de cand s-a nascut Ayana, am renuntat la mancaruri sofisticate si laborioase si astfel castig timp pretios pt fetele mele. Pssssst: si pentru mine. :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

M-as bucura sa stiu ce crezi...