miercuri, 18 noiembrie 2009

Balsam de buze homemade 3 in 1



Mi-am facut primul produs cosmetic homemade cu ingrediente cumparate de aici http://coltulcreativ.blogspot.com/2009/11/magazin-cosmetic-ingrediente-cosmetice.html . Este un shop cu preturi foarte accesibile iar pe blog http://coltulcreativ.blogspot.com/ veti gasi o multime de retete de cosmetice homemade, sfaturi practice si idei de decor. Gasiti si retete de uleiuri pentru bebelusi sau sapunuri naturale tot pentru copiii nostri dragi. Yasmina e o fata tanara, pasionata de plante si de modurile in care ele pot aduce beneficii omului. Este convinsa ca ce e natural e cel mai bun pentru corpul nostru, asa cum suntem multi dintre noi. Diferenta este ca ea isi face singura tot ce pune pe pielea ei, inclusiv samponul, sapunul, lotiunea tonica etc. Este atat de calda si saritoare si iti raspunde la intrebari cu atata amabilitate ca nu poti sa n-o indragesti dupa primul contact/mesaj/mail.

Cu indrumarile ei pas cu pas, am facut un balsam de buze pe care-l folosesc si ca balsam pentru cuticule si ca o crema de maini atunci cand pielea mainilor mi se usuca foarte tare (toamna o patesc mereu). De aceea spun ca este un produs 3 in 1.


Am folosit (mi-au iesit 6 cutiute de balsam micute):


  • o lingurita fulgi unt de cacao pur 100%
  • 4 lingurite ulei de orez
  • o lingurita ulei de jojoba
  • 1/2 lingurita unt de shea bio
  • o capsula vitamina A
  • o capsula vitamina E
  • 1/2 lingurita miere
  • cateva picaturi esenta de vanilie si ff putina ciocolata, adaugate la sfarsit

Am incalzit la bain-marie untul de cacao si cel de shea, am adaugat uleiurile si am omogenizat, am dat deoparte si am adaugat capsulele cu vitamine, mierea, ciocolata si esenta de vanilie. Am omogenizat din nou. Am pus in cutiute speciale pt balsam de buze si am lasat sa se intareasca. Dupa aproximativ 3 ore era deja tare, numai bun de incercat.

Are aroma de vanilie si de miere, este foarte bun la gust si ce imi place cel mai mult e ca in contact cu pielea se topeste instantaneu. Are termen de valabilitate chiar si 1 an daca nu iei cu mana murdara din el (nu cred ca e cazul). Daca nu se intareste din primele cateva ore (acoperiti cu capacelul doar dupa ce s-a intarit), nu va impacientati, poate dura si 2-3 zile insa la final veti fi multumite.




Cand il folosesc pentru maini, imi umezesc mainile inainte si astfel intra mai usor in piele (pont de la Miha ;) ). Este minunat!

Daca va hotarati sa-l faceti, spor la treaba! Nu dureaza mai mult de 20 de minute. Cam atat mi-a luat mie sa-l fac cu tot cu copilul din dotare pe langa mine, era tare curioasa domnisoara sa vada ce fac eu mun-mun adica bun bun:).


6 comentarii:

  1. este gustos...ciocolata ii da asa o aroma...deci am putea spune ca e 4 in 1

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc, Nik! stiu ca si tu esti adepta naturalului :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Cutiutele de unde le-ai cumparat? Merci!

    RăspundețiȘtergere
  4. Katrina, cutiutele sunt de la Daiso, un magazin japonez care se afla de obicei in incinta galeriilor Real. sunt 3 bucati la 6 lei parca, f ieftin ;)

    RăspundețiȘtergere
  5. Aha, merci! Eu am dat 8 ron pe doua cutii anemice de la Sephora.

    Intre timp am aflat ca si in Auchan exista un fel de mini market cu produse japoneze in care se gasesc cutiute de genul asta.

    RăspundețiȘtergere

M-as bucura sa stiu ce crezi...