miercuri, 26 iunie 2013

Scrisoare de ramas bun pentru Doamnele Educatoare


In urma cu trei ani imi tremura sufletul la gandul ca Maya mea de doar 2 ani si 7 luni isi va petrece cea mai mare parte din zi cu alte persoane, cu doamnele educatoare (de la Gradinita Step by Step), insa dupa ce am vazut cum sunt primiti copiii acolo in fiecare dimineata cu imbratisari si pupici, cum se impart zambete si vorbe bune in stanga si-n dreapta, am stiut ca este pe maini bune. Am rasuflat usurata si m-am bucurat c-o "impart" pe Maya cu aceste doamne atat de dragute. Desi au fost copii multi in grupa (la inceput 29, la sfarsit 26), niciodata nu s-au plans ca sunt prea multi...
Dna Ina Lungeanu si Dna Stefana Solomon, impreuna cu ajutorul de educatoare Nicoleta Banea (sau Teacher Nicole) mi-au aratat ca nu este totul asa de gri in invatamantul prescolar, ca exista si oameni cu suflet mare care si-au ales aceasta meserie nu din lipsa de alta ci pentru ca asta este vocatia lor. N-am stiut cum sa le multumesc altfel decat printr-o scrisoare de ramas bun...

           Dorim sa va multumim pentru dragostea si daruirea pe care ni le-ati aratat zi de zi in acesti trei ani frumosi si pretiosi. Ne va fi dor de zambetul si veselia dumneavoastra, de sfaturile care ne-au prins atat de bine! Ati facut parte din familia noastra in acesti ani, si ca-n orice familie, ne-am impartasit si bucuriile, si nemultumirile si am reusit impreuna sa facem sa fie bine.
         
         Mereu ati avut o vorba buna pentru noi, pentru si despre copiii nostri, un sfat la indemana, un zambet cald si o imbratisare afectuoasa. Toate acestea, alaturi de munca sustinuta pe care ati depus-o pentru si impreuna cu copiii nostri, ne indeamna sa va spunem ca ne va fi dor de dumneavoastra, dragile noastre doamne...
         
          Va dorim ani buni, frumosi, cu succese depline, amintiri frumoase si sanatate multa sa va bucurati in continuare de realizari si proiecte duse la bun sfarsit. Speram ca nu ne veti uita pe noi, veveritele vesele, jucause si uneori chiar neastamparate din promotia 2010-2013, asa cum nici noi nu va vom uita pe dumneavoastra. 

           Va multumim din suflet pentru bunatatea, devotamentul si apropierea de copiii nostri inca din prima zi de gradinita, va multumim ca ne-ati fost mereu aproape si ca i-ati implicat pe copiii nostri in proiectele dvs., pentru ca nu v-ati oprit la programa ci le-ati oferit propriul vernisaj la Casa de Cultura a Sindicatelor, i-ati dus in excursie in Dobrogea, le-ati aratat ce inseamna compasiunea si bucuria de a darui in vizitele la Casa de copii si la Azilul de batrani precum si altele...  


            Cu dragoste si respect...


Am recitit cu mare drag impreuna cu Maya postarile mai vechi legate intr-un fel sau altul de gradinita...
Despre ce mai face Maya 
Prima zi de...gădăniţă
Albastrita noastra la serbare
Serbarea de Craciun din 2011
Micutii nostri artisti
Ziua Mayei la gradinita
Saptamana altfel
Desen pt colegi 

Ne-a facut placere sa ne amintim de aceste momente.

Cred ca intrebarea Mayei din ultima zi de gradinita, imediat ce am iesit din clasa, spune totul... "Mami, cand ni se face dor de doamnele educatoare putem sa venim sa le facem o vizita?"

Cu doamna Stefana Solomon, de ziua Mayei, intr-o imbratisare calda.


Cu doamna Ina Lungeanu care a sustinut-o si a aplaudat-o pe Maya la premierea Europe Direct.


Cu Teacher Nicole, care-i invata engleza zi de zi si care vegheaza sa le fie bine.




Un comentariu:

M-as bucura sa stiu ce crezi...