vineri, 27 aprilie 2012

Mic dejun Dukan/Montignac

Este cel mai simplu si gustos desert/mic dejun si este potrivit si pt copii, daca in loc de indulcitor adaugati miere (dupa ce s-a racit) sau zahar brun.

Am pus 250 ml lapte cu 0.1 % grasime pe foc, am adaugat 3 linguri de tarate de ovaz cand s-a incalzit bine si am amestecat sa nu se lipeasca. Am adaugat scortisoara, vanilie si indulcitor (un sfert de capacel de indulcitor clio lichid). Se ingroasa dar nu foarte tare, insa dupa racire va avea consistenta unui lapte cu gris. Dupa ce s-a mai racit, am adaugat 4-5 prune deshidratate taiate cubulete.

Pur si simplu delicios.


Pentru diversitate, puteti adauga cacao sau alte fructe.

Varianta cu cacao:



Acestea sunt cateva din ingredientele nelipsite din casa de cand am inceput dieta Dukan.


Pofta buna la mancare sanatoasa!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

M-as bucura sa stiu ce crezi...