vineri, 20 noiembrie 2009

Pricomigdale Monti



Am luat reteta de la danamursa de pe culinar.ro. Este extrem de simpla si ies niste pricomigdale dementiale. Daca aveti probleme cu bila, mai bine nu incercati :D sunt foarte delicioase dar pacatoase...


Foarte pe scurt: 3 oua se bat bine cu fructoza-4-6 lg, se adauga esenta de vanilie si nuca rasnita (eu am pus si nuca si migdale rasnite) pana se leaga aluatul, se fac bilute care se aplatizeaza in tava sau se ia din aluat cu lingurita si se pune in tava, depinde de consistenta. Se coc cam 10 min max.

Pofta buna!

2 comentarii:

  1. Ce simplu...si eu pot sa fac....incercati!Eu am mancat la doamna....si au fost MINUNATE!

    RăspundețiȘtergere
  2. Exact, e un desert simplu cu care si fetele isi pot delecta mamele intr-o zi de iarna ;) mai ales ca se apropie vacanta :)
    merci pt aprecieri, Caty, tu esti fanul meu nr 1! ;) :))))))

    RăspundețiȘtergere

M-as bucura sa stiu ce crezi...