marți, 24 noiembrie 2009

Mousse de weekend (Monti)





Ma gandeam sa numesc acest desert mousse-ul weekendurilor mele caci l-am facut deja in ultimele 2 weekenduri si cred ca va deveni o traditie, se face foarte repede si usor si e delicios si plin de vitamine si minerale! M-am inspirat din reteta de aici http://floridecires7.blogspot.com/2009/10/caietul-de-retete-reteta-de-weekend_09.html.


Aveti nevoie de:
  • 2 avocado
  • o cutie de 200ml smantana dulce pt frisca 30%
  • 3 linguri cacao (sau cat doriti)
  • 6 linguri fructoza (sau mai bine dupa gust:P )
  • sucul de la o portocala
  • rom, coaja de portocala rasa sau ce aroma vi se pare potrivita
  • 1 plic de gelatina pe care o preparati dupa instructiunile de pe verso :P

Se pun fructele de avocado (curatate de coaja si cu samburii scosi) in blender.

Din pacate blenderul meu e stricat si in vasul cel mare de la robot nu-mi iese foarte fina pasta din avocado. Poate nici in blender nu se paseaza perfect, nu stiu. Oricum, e amuzant sa gasesti buburuze mici-mici verzi in lingurita cand mananci :0) :P.
Se prepara gelatina. Separat se bate frisca. Se rastoarna avocado intr-un bol, se adauga sucul de portocale, cacao, fructoza, aromele, se mixeaza apoi se adauga frisca si gelatina. Se pune in boluri si gata! Se da la rece cateva ore si se mananca cu gandul la Craciun :)

Este o spuma-crema-budinca delicioasa! Deja ma gandesc ce alte arome sa folosesc ca sa ma lipsesc de cacao sa-i placa si sotului meu. Fructul de avocado este foarte sanatos pentru toata lumea. Incercati-o cu incredere :)

Pofta buna!




Cred ca puteti adauga alune/nuci/migdale macinate.

Un comentariu:

M-as bucura sa stiu ce crezi...