miercuri, 8 mai 2013

Jurnal de mini-vacanta in imagini

Hristos A Inviat! Speram ca ati petrecut zile frumoase, alaturi de cei dragi voua si ca ati fost veseli si cumpatati....

Noi am ales anul acesta sa plecam sa ne reconectam cu natura, sa ne amintim de inceputuri, sa respiram aer curat si sa ne incantam privirea si sufletul cu locurile atat de frumoase din tara noastra. Si pnetru ca vrem ca Maya sa nu uite pe unde am fost si ce am vazut/facut, pe langa poze, ne-am gandit sa facem un desen cu cele mai importante momente din cele 4 zile petrecute la Bicaz. Prima zi nu am luat-o in calcul, ne-am cazat si am admirat privelistea acolo, pe loc.

Pe scurt:
In prima zi am mers la Cheile Bicazului si la Lacu Rosu, apoi am gasit un loc mirific unde am facut un picnic, ne-am relaxat, fetele s-au jucat cu floricelele, cu mingea, au alergat si au ras asa cum stiu copiii fericiti sa rada...

In a doua zi am urcat pe muntele Durau, am vizitat statiunea Durau si Manastirea Durau, apoi ne-am oprit intr-un alt loc superb pentru un picnic cu cozonac vegan si traditional, cu pain au chocolat  si cu biscuiti in forma de iepurasi. Am coborat apoi muntele (drumul e prost, cum ne si asteptam, insa frumusetea naturii compenseaza totul...) si ne-am intors la hotel. (Hotelul este chiar pe malul lacului Bicaz, iar de la fereastra se vedeau si lacul si muntii de jur imprejur...ti se taia respiratia...)

In a treia zi Maya si tati s-au plimbat cu vaporul pe Lacul Bicaz, apoi am mers spre Piatra Neamt, am ocolit putin cautand un loc pentru...exact, un picnic! Am gasit din nou un varf de munte de unde puteam admira o priveliste de vis...de jur imprejur munti, jos vedeai lacuri, serpentinele serpuind... a fost incantator si pentru noi dar si pentru fete... Pana si Ayana exclama des "Wooow! Ce ninooos!"(Ce frumooos!) Dupa picnic am mers in Piatra Neamt, intr-un parc frumos unde am mancat inghetata si le-am dat pe fete in leagane si tobogane...

Mini-vacanta noastra a fost ca o gura de aer proaspat...

Si pentru ca gradinita Step by Step incurajeaza copiii sa vorbeasca liber, sa-si exprime punctele de vedere, sa-si sustina parerile in fata celorlalti copii, sa vorbeasca despre sentimentele si experientele personale, Maya a luat plansa cu ea astazi sa le povesteasca si colegilor despre locurile pe care le-a vazut... Sigur n-a uitat sa spuna ca vacanta ei a debutat cu concertul lui Smiley (pe 1 Mai) unde a mers cu tati, contrar gusturilor lui in materie de muzica...:)