vineri, 12 august 2011

Povestea noastra

In balcon, eu si Maya intindem rufele la uscat. Maya ma intreaba:

-Mami, tu pentru cine ai cumparat casa (=apartamentul) asta?

-Paaai, la inceput am cumparat-o cu tati pentru noi doi. Apoi am vrut sa avem un copil si am zis "poate vom fi norocosi si ne va da Dumnezeu o fetita...si o s-o cheme Maya Ioana." si asa a fost...:)

Maya zambeste si asteapta, stie ca mai urmeaza...iubeste povestile despre noi, despre ea.

-Cand tu ai mai crescut, am mai vrut un copil, o surioara sau un fratior pentru tine. Si iar am zis "poate vom avea noroc si va fi tot o fetita...si o va chema Ayana Maria." si am mai nascut o fetita...:) o surioara care sa stea cu tine, in camera ta.

Maya imi intinde un tricou si-mi spune cu naturalete:

-Si au trait fericiti pana la adanci batraneti!


Am imbratisat-o si i-am spus a nu stiu cata oara cat de mult o iubesc.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

M-as bucura sa stiu ce crezi...