duminică, 20 septembrie 2009

Prima nunta

Am fost la nunta toti trei pentru prima data... Recunosc, inainte nu-i intelegeam pe parintii care vin cu copiii la nunta, zau asa, cum sa stai sa alergi dupa copil in loc sa te distrezi? cum sa-l tii acolo in galagie, in fum de tigara, printre picioarele invitatilor, in loc sa stea acasa sau sa se joace in parc?! hmm...iata ca n-am avut incotro si am facut-o si noi. Neavand cu cine s-o lasam pe Maya pentru ca nunta a fost la Tg Mures, am luat-o cu noi. Ce putea fi asa greu?! A fost o nunta "de zi", a inceput la 2pm si s-a incheiat la 10pm. Noi am ajuns pe la 4, dupa ce Maya s-a odihnit nu prea mult insa destul cat sa danseze toata perioada ramasa pana la finalul nuntii (e pasionata de dans si miscare de orice fel, se vede ca am facut tae bo si banda cu ea in burtica la inceputul sarcinii :P ). Au dansat si mami si tati un dans si jumatate, a fost super (ador sa dansez insa ne-am multumit cu atat) :) si in rest, ne-am "distrat" cu Maya. Sansa a facut ca localul sa aiba o terasa unde si-au petrecut timpul multi invitati, inclusiv noi, feriti de fumul de tigara prea dens si de muzica prea zgomotoasa. Spre deliciul invitatilor, Maya a fost zambareata non stop, sociabila si cu maaaare chef de dans. Nimic nou, ati zice, daca ati cunoaste-o :)
Concluzia: nu a fost atat de greu pe cat ne asteptam (nici usor nu ne-a fost, evident) si a fost chiar frumos.
O sa pun si filmulete, deocamdata va arat cateva poze :)



5 comentarii:

  1. Frumoaselor, v-ati imbracat la fel!
    Sunteti tare frumosi toti trei.
    Si noi am fost azi la un botez si l-am dus si pe Razvi mai spre sfarsit sa danseze putin.
    O sa pun o postare pe blog cu poze si filmulet.

    RăspundețiȘtergere
  2. multumim! asteptam sa-l vedem pe Razvi dansand :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Hehe ;)) Sunteti incantatori.
    Maya e superba. :X
    Asteptam un filmulet.
    O familie model cu adevarat.
    Va admir :) :*

    RăspundețiȘtergere
  4. Ce draguti sunteti toti trei!
    Dar permite-mi sa iti spun copilul va intrece! :)

    RăspundețiȘtergere
  5. multumim! iar ca ne intrece...nu pot decat sa ma bucur! :)

    RăspundețiȘtergere

M-as bucura sa stiu ce crezi...