luni, 31 august 2009

Cum am vazut-o eu pe Madonna





Gata, am fost. A trecut. Din pacate. Am fost 3 fete, am mers cu masina (ne-a dus sotul meu care, nefiind fan prea convins, a preferat sa ne lase numai pe noi, fetele, sa ne dezlantuim :D ). Obositor, evident. Asta pentru ca am stat si acolo 3 ore in soare ca sa prindem locuri in fata, ca pe vremea comunismului, cand se trezeau bietii nostri parinti/bunici si stateau la coada la lapte. Asadar, ajungem pe la 3pm la intrarea in Parc Izvor. Caldura mare. Cativa tineri. Un cuplu de varsta a treia, sprinteni amandoi. Ne dorim sa fim si noi asa peste ani. Nervisori. Agitatie. Incep sa apara fanii inraiti. Ii admiram. Tatuaj MADONNA, cercei M, tricouri Sticky & Sweet, de toate. Mai putin permisiunea sa intram. Au zis 5.30. S-a facut 6 si noi tot in soare stam. Se aude Madonna, face repetitii. Ne trec emotii. Fanii mai sus-mentionati nu-s romani. Sunt veniti din Norvegia, Anglia, Spania etc. Au varste diferite. Se vede ca se cunosc de la concertele anterioare. Ii leaga ceva foarte puternic. Pasiunea. Ii admir. Stiu foarte bine versurile, "repeta" odata cu Madonna. E frumos sa-ti cultivi pasiunile. Se da startul. Alergam ca la o proba sportiva la viteza :). Ma simt ca la 16 ani. Ma bucur insa ca am 31. Si ca a venit momentul sa intram. Ajungem primele la gardul care delimiteaza zona Gold Bar de Gazon A, unde avem noi bilete. Bem apa. Incepe asteptarea. Ne uitam la scena goala. E incredibil cate reflectoare, cate cabluri atarna deasupra. Multe, multe, multe. Si boxe muuulte. Si monitoare multe. Oare cum va fi? Pai super, cum altfel?! Doar e Madonna. Stim ca va fi un show adevarat. La asta ne asteptam. Pentru asta ne-am luat bilete din februarie. Pentru asta ne-am lasat copiii acasa :) in grija altora. Pentru asta am venit. Incet, incet se aglomereaza. In zona Gold Bar, apar vip-uri care au ales sa stea in picioare dar mai aproape de diva decat cei care au locuri. Am vrea sa mai cumparam apa. Sa mergem la toaleta. Nu se poate. E puhoi de lume in spatele nostru. Nu-i nimic, merita. Asteptam.

(Trec peste DJ Paul Oakenfield ca deja v-am plictisit, a aparut, a mixat, a fost ok, am auzit in spate "bai, stiu melodia asta, e sweet dreams, habar n-am cine-o canta, da' e misto!"...zambesc in coltul gurii...imi vine sa ma intorc sa-i zic de Eurythmics dar renunt :)...sa revin- s-a dansat, s-a tipat, s-a aplaudat etc.)

Evident, diva se lasa asteptata. O ora. Nu-i nimic, treaca de la noi! Apare intr-un final, pe tronul ei devenit deja celebru. Multimea e in delir. Apoi, pret de cateva clipe, nu mai canta nimeni. Nu se danseaza. Doar se priveste. Cu sete. Sete de show adevarat, facut de un om care munceste mult pentru ceea ce le ofera celorlalti. E incredibil. Se misca precum o gimnasta de 15 ani iesita intr-un club, la distractie. Nu gafaie. Sare coarda ca o scolarita. Canta live, danseaza fara oprire si mai are puterea sa zambeasca. :) Cum spuneam, pasiunea e "de vina". Ii place ceea ce face. Chiar daca e un produs comercial, asa cum zic multi. Daca n-ar fi fost pasiune, s-ar fi plictisit. S-ar fi oprit de mult. Asa consider eu. E frumoasa. Foarte frumoasa si senina. Zambeste. Forma fizica impecabila. Dansatori foarte talentati. Costume foarte bine alese. Coregrafie, lumini, decor, efecte sonore, totul spectaculos. Nu stiai unde sa te uiti...pe monitoarele din spate unde se derulau imagini fie cu Madonna, fie cu diverse persoane publice din lume, fie din lumea a treia, fie citate din Michael Jackson, ba un verset din Biblie, din Coran etc...sau la ea, care canta si dansa si se misca intruna, sau la dansatorii foarte bine pregatiti, sau la decorul care se schimba fara sa-ti dai seama... Nicio stangacie, nicio ezitare. Si piese noi, si hituri vechi. Totul ca la carte. I loved it! Asa am vazut-o eu pe Madonna. Asa i-am vazut show-ul. Am avut noroc ca am fost aproape de scena (15-20m). Probabil cei din spate nu au putut vedea mare lucru, de aici nemultumirile. Sunet prost/slab? Sa fim seriosi, isi permite cel mai tare sistem de sunet din lume, nu? Cei de afara, de langa garduri, au zis ca sunetul a fost foarte bun. Probabil au montat boxele in afara parcului, ca sa auda mai bine cei din copaci si de pe garduri. :) Turneul ei a avut un succes fenomenal in toata lumea, ne-am gasit noi, romanii, sa facem reclamatii dupa... Sincer, orice as fi avut de comentat s-a dus odata cu aparitia si evolutia ei pe scena. Sound-ul a fost bun. Norii de praf nu i-am vazut, nu i-am simtit. Eram acolo sa dansez, sa cant, sa ma simt bine, cred ca de aia nu i-am observat. Cei carora li s-a facut rau (si fete si baieti) poate au avut si alte motive, nu doar aglomeratia (care oricum e inevitabila la astfel de evenimente)... caldura prea mare, oboseala, emotii, agitatie, lipsa apei, bere prea multa etc. 

Mai aveam multe de zis dar e tarziu. A fost un show adevarat. Am primit mai mult decat am dat. A fost distractie. A fost foarte profi. A fost o lectie de ambitie, consecventa si perseverenta. A fost Madonna.
In loc de concluzie... m-as mai duce o data! :)

sursa poze: bestmusic.ro

4 comentarii:

  1. Chiar asteptam sa citesc la tine cum ti s-a parut! ;) Si ma bucur ca ti-a placut! Nu cred ca mai conteaza restul...

    RăspundețiȘtergere
  2. Nik, asa e, nu mai conteaza restul :)

    RăspundețiȘtergere
  3. In sfarsit!!! Asa da, asteptam cu sufletul la gura un final trist si n-a venit. Ce bine ca cineva s-a bucurat de fata asta.

    RăspundețiȘtergere
  4. Ma bucur ca te-ai simtit bine si a fost frumos.

    RăspundețiȘtergere

M-as bucura sa stiu ce crezi...