miercuri, 3 decembrie 2014

Calendar de Advent

Anul acesta am ales si eu sa renunt la clasicul calendar cu figurine mici de ciocolata si am ales o varianta mai antrenanta, interesanta, sanatoasa si frumoasa!




Intai si intai am cumparat calendare de Advent de la Lidl (unul cu saculeti pentru Ayana si unul cu şosetuţe pentru Maya). Pana aici, simplu (desi ne-am plimbat de la un magazin Lidl la altul caci se epuizasera, ca tot ce e frumos, inedit si/sau ieftin la Lidl...). Marea intrebare a aparut acasa, cand le-am desfacut: unul lung de 2.6 m, celalalt inca si mai lung, peste 3m... Unde le agăţăm? Cum facem sa fie frumos, practic si durabil? Dupa mai multe scenarii, am ales sa le taiem si sa le lipim pe braduti. Am confectionat bradutii din trei parti triunghiulare pe care le-am invelit in hartie creponata verde, apoi am lipit cu lipici textil săculetii/şoseţelele de braduti si la final bradutii de pereti cu silicon. Ultimele doua activitati au fost efectuate de tati, restul le-am facut eu sub atenta observatie a asistentei mele, Ayana. :) M-a ajutat cum a putut ea mai bine si tare cuminte a asteptat sa le termin...ca sa nu mai spun cat de mult m-a incurajat si cat de incantata era de cum iesea totul... :)



Acum urmeaza partea mai interesanta... In fiecare zi fetele vor descoperi cate o surpriza care nu va fi neaparat ceva dulce ci o activitate pe care sa o facem impreuna. Ce îi incanta pe micutii nostri cel mai mult? Timpul petrecut cu noi, asadar luna decembrie va fi o luna petrecuta si mai mult in familie... Vor gasi si indicii de genul "Cauta in cutia de pe masa", "Cauta pe scaunul de la fereastra din birou" etc unde vor gasi diferite obiecte/ surprize : perforatoare cu formele preferate, pixuri, carti, sabloane, stampilute, ascutitoare, figurine mici etc. Din cand in cand vor primi si ceva dulce iar in anumite zile vor gasi de doua ori cate o surpriza. :) Pentru ca merita si pentru ca-mi place sa le rasfat in luna decembrie.

Acestea sunt o parte din bileţelele pe care le vor descoperi unul cate unul, in fiecare dimineata.


 



Anul viitor vom avea patru astfel de braduti pentru ca vrem si eu si tati cate unul. :)
Pana la Craciun, avem bucurii in fiecare zi, pentru ca fiecare zi este un dar pretios de la Dumnezeu. Asadar, sa ne bucuram impreuna!




2 comentarii:

M-as bucura sa stiu ce crezi...